سوفياسوفيا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 25 روز سن داره

دنياي سوفي Sophie's World

شعري از زنده ياد قيصر امين پور در وصف دخترش " آيه "

1394/6/17 9:10
نویسنده : محمد رضا
702 بازدید
اشتراک گذاری

ای بوی هر چه گل

 

بوی بهشت میشنوم از صدای تو

نازکتر از گل است , گل گونه های تو

ای در طنین تو آهنگ قلب من

ای بوی هر چه گل , نفس آشنای تو

ای صورت تو آیه و آیینه خدا

حقا که هیچ نقص ندارد خدای تو

صد کهکشان ستاره و هفت آسمان حریر

آورده ام که فرش کنم زیر پای تو

رنگین کمانی از نخ باران تنیده ام

تا تاب هفت رنگ ببندم برای تو

چیزی عزیزتر ز تمام دلم نبود

ای پاره دلم , که بریزم به پای تو

امروز تکیه گاه تو آغوش گرم من

فردا عصای خستگیم شانه های تو

در خاک هم دلم به هوای تو می تپد

چیزی کم از بهشت ندارد هوای تو

همبازیان خواب تو خیل فرشتگان

آواز آسمانیشان لای لا ی تو

بگذار با تو عالم خود را عوض کنم

 یک لحظه تو به جای من و من به جای تو

این حال وعالمی که تو داری , برای من

دار و ندار و جان و دل من برای تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همراه رایانه
17 شهریور 94 12:33
همراه رایانه مرکز رفع مشکلات کامپیوتری پاسخگویی شبانه روزی به مشکلات رایانه,اینترنت و موبایل دارای کارشناسان مجرب شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور : 9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه کنید. www.poshtyban.ir