سوفياسوفيا، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

دنياي سوفي Sophie's World

ممنون از خدا

1392/8/14 0:02
نویسنده : محمد رضا
227 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم خداجون

خدا مهربون

میشه که به من

یه بچه بدی

فرشته بدی

ناناز باشه

دختر باشه

مهربون باشه

عزیز باشه

طناز باشه

خانمی باشه؟!

گفتش خداجون

چرا نمیشه

یه دونه میدم

دو تا میدم

سه دونه میدم!!!!!!!!!

هر چی تو بخای

حتما میدم!!

گفتم خدا جون

خدا مهربون

عزیز تر از جون

فقط یکی!

یه دونه می خام

نازدونه می خام

دردونه میخام

گلدونه میخام

سنبل می خام

بلبل می خام

پرنده می خام

بره آسمون

بال بزنه

پر بکشه

بره بالاها

سوی خدا

بگه خدا جون

خدا مهربون 

عزیز منی

همه چیز من!

مامان جونمو

بابا جونمو

سالم بدار و

آروم بدار

کمکشون کن

تا من بتونم 

با کمکشون

سالم باشم و

آروم باشم

همیشه ازت

ممنون باشم!!!!

91/7/11

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مريم
16 آبان 92 22:07
درود چقدر ناز نوشتي سوفي رو ببوس[
zahra salahshoor
23 آبان 92 14:59
دخترخاله عزیزم خیلی دوستت دارم.با آرزوی موفقیت همیشگی برای تو عزیزم