سوفياسوفيا، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

دنياي سوفي Sophie's World

سوفي 6 سال و يكماهه و رايان 1 سال و هشت ماهه

1397/1/19 15:15
نویسنده : محمد رضا
204 بازدید
اشتراک گذاری

نوروز 97 هم تمام شد. تعطيلات نوروز امسال به نسبت گذشته بيشتر بود. الحمدالله هيچكدوم از ما دچار سرما خوردگي نشديم.به جز چند روز گذشته كه بيشتر به حساسيت بهاري شبيهه تا سرما خوردگي. يعني بيشتر آبريزش بيني يه كم اذيت كننده است و نه مشكل ديگري. كه البته مامان از اين قاعده مستثني بود خدا رو شكر.

رايان تو اين ايام بسيار بسيار شيرين زبون و دلبر شده. با جمله هاي دو كلمه اي و سه كلمه اي گاها...مثل...عمو سيبيل نداره..دايان سيبيل نداره..پام اوف شد. مي ترسم...پا اذيته...كبوتر نون...ميشي(مشكي) بشين..استخون بخور..مامان شير مامان شير..شير ...شير...شير..مامان شير

و يا با شعر خوندناش..كه البته اولشو من بايد بگم تا بعدشو خودش بگه..مثل

دويدم و ....سر كوهي...دو تا خاتون و ....

پيشي پيشيه مبوسم مي خام تو رو ...

يه توپ دارم .....سرخ و سفيد و آبيه...

بسيار هم فعال شده..تو خونه ..تو پارك و روي سرسره

و اما سوفيا

بسيار بزرگ شده به نظرم ..

تقريبا از يكي دو ماه پيش با ما فيلم ميبينه مخصوصا پنج شنبه شبها..اولين فيلمي كه باهم ديديم و خيلي خوب و تاثير گذار بود فيلم ..............بود

و دومين فيلم با نام هملت بود كه هر دو را با ما تا دير وقت ديد و بسيار لذت برد.

اين روز ها كمي نگرانم به خاطر شبكه پويا ديدنش كه ساعتهاي زيادي از وقتشو ميگيره و يا اينكه يا بايد با موبايل بازي كنه يا پويا ببينه و يا اينكه با رايان در وقتاي غير از اينش دعوا و داد و بيداد كنه البته در مورد آخري مقصر اصلي رايانه چون نميذاره آجي مستقل باشه و به كاراي شخصيش برسه..

ولي اميداوارم و بسيار اميدوارم كه بچه هاي بسيار خوب و مودب و با كمالي خواهم داشت. ورزشكار و فعال و خوشبين و خوشحال و مهربان.

بايد براي مشكلات پيش رو دنبال راهكار باشيم و با صبوري اين ايام رو پشت سر بگذاريم ايشااله.

 

پسندها (2)

نظرات (0)