سوفياسوفيا، تا این لحظه: 12 سال و 26 روز سن داره

دنياي سوفي Sophie's World

شش سالگیت مبارک

1395/12/16 11:10
نویسنده : محمد رضا
318 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب تولد شش سالگیت بود دخترم

مبارک باشه عزیزم

ایشاله همیشه سلامت و شاد و موفق باشی

چند هفته ای است که موقع خواب داستان قبیله سونگا مونگا رو برات تعریف میکنم

جریکا یکی از افراد باهوش و فکور و قدرتمند قبیله است که با فکر و خلاقیتش باعث پیشرفت قبیله است و ... و آرام آرام قبیله را از حالت زندگی ابتدایی و دور از تمدن به سمت متمدن شدن رهنمون می شود..

با این قصه ها سعی میکنم به تدریج داستان پیشرفت زندگی بشری را به صورت سرگرم کننده و خنده دار و هیجانی تعریف کنم..

خیلی خوشحالم که میبینم ذوق می کنی..البته خودمم هم خوشحالم که میتونم فی البداهه قسمتهای مختلف زندگی بشر ابتدایی رو به سلیقه خودم بازگو کنم و باعث خوشحالیت شوم.

خلاصه بابایی بسیار خوشحالم از بودن تو و رایان و مامان

تولدت مبارک

راستی اینم اولین متن شش سالگیته ( اولین شام شش سالگی..اولین قصه..اولین دستشویی..اولین خواب و.....)

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)